HTML

konyvek.JPG

konyvek2.JPG

Habzsi-Dőzsi

Csokis, mandulás, marcipános finomságok habzsi-dőzsöléshez!

Friss topikok

  • sugerke: @kgtanár: Egyszerűen kézzel csinálok nagyjából egyforma gombócokat, mintha kókuszgolyót készítenék... (2012.07.20. 10:01) Cake pop
  • sugerke: @Himalaja: Szívesen, máskor is!:D (2012.05.05. 00:13) Epres-bazsalikomos barrette
  • sugerke: @torpee4: Hehe! Az nem is az én kezem!:D És köszönöm még egyszer nektek is!:) (2012.05.05. 00:10) Jó nap
  • mammamánia: Ildikém, ahol rózsa van, az sosem lehet giccses - szerintem :) Látnád az én polcomat: rózsás csés... (2012.03.31. 11:57) Amerikai palacsinta
  • mammamánia: Nagyon szépek lettek a kosárkák! Örülök, hogy jó volt a csokoládé! Majd küldök máskor is!!! (2012.03.31. 11:42) Tavaszi csokikosár

Szívecske, málna, áfonya

2012.07.08. 22:35 sugerke

Azt hiszem megártott a meleg. Az utóbbi egy hétben két süteményem végezte a szemetesben. Egy barackos, ribizlis, szedres pite és egy csokoládétorta. Tragédia. Oda lett majdnem fél kg csokoládém.

Na de aztán... pénteken sütöttem újra, hiszen minden rossz után csak jön valami jó. Jött is, szív alakú volt, málnás és áfonyás. Igaz, hogy én nem kóstoltam, mert csak ajándékba sütöttem őket, de kinézetre határozottan finomnak tűntek. Ez egy krémsajtos sütemény, amitől puha és szaftos lett a tészta.

Kep

Ja, igen a krémsajtról. Több külföldi receptkönyvben olvasni lehet, hogy egyes süteményekhez (főleg sajttortákhoz) friss sajtot kell használni. Ez okozott nekem némi fejtörést, de aztán megoldottam a dolgot mascarponeval. Most végre felfedeztem egy üzletben egy magyar krémsajtot, ami friss sajt néven futott az áruházban. Ezzel sült ez a sütemény, állagra megegyezik a mascarponeval, de az ára.... fele annyi mint bármelyik krémsajtnak (köztük a Philadelphianak is). Ez a Hajdúsági Tejszínes Krémsajt.:)

Kep

A reklám után jöhet a sütemény receptje:

HOZZÁVALÓK:

  • 180 g cukor
  • 80 g liszt
  • 3 tojás
  • csipet só
  • 250 g krémsajt
  • fél citrom reszelt héja és leve
  • 1 tk sütőpor
  • 20-30 dkg málna és áfonya

Kep

ELKÉSZÍTÉS:

§ Kézi habverővel verjük fel a tojásokat a cukorral és a sóval.

§ Adjuk a cukros tojáshoz a krémsajtot, a citromlevet és a héját. Keverjük jól össze.

§ Végül fokozatosan keverjük el benne a sütőporos lisztet, szép csomómentesre.

§ Vajazzunk ki egy csatos tortaformát (22-24 cm átmérőjűt) és öntsük bele a tésztát, majd szórjuk rá ízlés szerint a gyümölcsöket. Süssük 200°C-on fél órán át, de ellenőrizzük tűpróbával.

§ Hagyjuk kihűlni, majd szórjunk rá vastag porcukorréteget.

Kellemes habzsi-dőzsölést ebben a kánikulában!:D

És kérnék visszajelzést az ajándékozottaktól, hogy milyen volt!:)

Kep

Szólj hozzá!

Címkék: málna áfonya krémsajt

A bejegyzés trackback címe:

https://habzsi-dozsi.blog.hu/api/trackback/id/tr964636188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása